FAQ

[често задавани въпроси]

 

Как да направя поръчка?

Поръчка можете да направите по следните начини:

  • онлайн, директно от сайта (като си направите клиентски профил (акаунт) или като пазарувате като „гост“, т.е. без профил)
  • чрез изпращане на имейл на sales@novomet.bg или tools@novomet.bg
  • чрез обаждане по телефона на 0899 089 089
Какви са начините на плащане?

Към този момент можете да плащате за поръчаните продукти чрез наложен платеж (плащане в брой при получаване на стоката) или банков превод.

Какъв е срокът на доставка?

Срокът на доставка зависи от часовия пояс, в който е направена поръчка. Всички поръчки, направени до 15 ч. се обработват и изпращат същия ден, а поръчките, направени след 15 ч. се обработват и изпращат на следващия ден. За рамките на гр. София това може да означава доставка на следващия ден или деня след него, а за рамките на България, до 3 дни.

Каква е цената на доставка?

Ние работим с куриерска служба Спиди и следователно се придържаме към техните срокове и условия за доставка.

За поръчка до 49.99 лв, цената на доставката е САМО 3.99 лв.

БЕЗПЛАТНА доставка при поръчка над 49.99 лв.

Как мога да заменя или върна продукт?

Ако продуктът, който сте закупили, не отговаря на Вашите очаквания или пък сте поръчали по невнимание друг продукт, то той може лесно да бъде върнат или заменен в срок от 15 дни след доставката.

Изискването е продуктът да бъде върнат в оригиналната, запазена опаковка и да не е ползван.

Сумата се възстановява или по банков път, или в брой.

Когато се прави замяна, продуктът се връща чрез куриер (сумата по услугата за доставката се плаща от клиента и е в размер на 4.99 лв.) или директно във физическия ни магазин на адрес гр. София, ул. Гео Милев 30 (тогава не се начислява такса за куриерска услуга) и се избира друг продукт, който се изпраща. Тогава се приспада или начислява разликата в цените на двата продукта от/върху цената на новия.

Когато се връща продукт, то той се изпраща с куриерска фирма до нас (сумата по услугата за доставката се плаща от клиента и е в размер на 4,99 лв.) или се донася директно във физическия ни магазин на адрес гр. София, ул. Гео Милев 30.

Цялата сума за продукта се възстановява или по банков път, или кеш в срок от 14 от заявка за връщане на продукт и реалното му физическо връщане при нас. Сумата по услугата за връщането на продукта се заплаща от клиента и е в размер на 4.99 лв.

Формуляр за отказ от поръчка можете да намерите тук.

При заявка за отказ от поръчка клиентът връща продукта в срок от 14 дни от датата на заявката.

Ако имате въпроси, свързани с тази процедура, се обадете на телефон 0899 089 089 или пратете имейл на sales@novomet.bg или tools@novomet.bg.

Кой заплаща услугата по доставката, ако искам да върна или заменя продукт?

Стойността по услугата за доставка при връщане и замяна я поема клиентът и е в размер на 4,99 лв.

Когато се касае за рекламация, я поемаме ние.

Какво да правя, ако съм получил дефектен продукт?

Ако продуктът, който сте получили има дефект, моля да се свържете с наш консултант на телефон 0899 089 089, който да Ви насочи какво да направите или да направите онлайн заявка за рекламация оттук.

В общия случай продуктът се изпраща обратно по куриер, който поръчвате Вие и той ни доставя дефектната стока.

Цената на услугата е за сметка на нашата фирма. Клиентът не заплаща никакви разноски по връщането.

След като получим продукта обратно при нас, ще Ви изпратим нов.

На какъв адрес да изпратя продукта при замяна, връщане или дефектна стока?

Адресът е гр. София, 1111, ул. Гео Милев 30.

Моля да се свържете с наш консултант на телефон 0899 089 089, ако имате други въпроси.

Преди да изпращате продукт на адреса обаче първо направете заявка онлайн чрез формата за отказ от поръчка, формата за рекламация или по телефона на 0899 089 089.

Какво е наложен платеж?

Това означава заплащане на поръчката при доставката, т.е. на самия куриер.

Доставяте ли в цяла България?

Да, извършваме доставки на нашите продукти с куриерска фирма СПИДИ в цяла България.

Доставката може ли да се извърши с куриерска фирма, която аз избера?

Извършваме доставки само с фирма СПИДИ в цяла България, когато поръчката е пусната онлайн. Ако желаете да извършим доставката с друга куриерска фирма, ще трябва да заплатите доставката сами или да поръчате по телефона, или мейл.

Какво се случва при поръчка, която не можете да изпълните?

Веднага след постъпила поръчка при нас се проверяват наличностите и ако липсва артикул, се свързваме с Вас своевременно, за да Ви информираме как да процедирате.

Мога ли да прегледам пратката преди да платя на куриера?

За съжаление не предлагаме тази услуга към момента. Ако има някакъв проблем след като прегледате пратката и установите нещо притеснително, моля да се свържете с нас на телефон 0899 089 089.