Какви са начините за поръчка?

Можете на направите своята поръчка по следните начини:

  • онлайн
  • чрез изпращане на имейл на sales@novomet.bg или tools@novomet.bg
  • по телефона на 0899 089 089

Онлайн поръчка правите или като гост на сайта (без регистрация за създаване на профил), или след регистрация (създаване на профил, в който можете да следите поръчките си и избрани продукти, които по-късно да добавите в количката).

Как се прави онлайн поръчка?

Ако знаете името на продукта, ползвайте търсачката, която се намира в горната част на сайта над менюто, за да го откриете. След като го откриете, добавете го в количката чрез натискане на бутона „Добавяне в количката“. Ако не е активен бутонът, значи трябва да избере размер преди това от падащото меню „избиране на възможност“

Ако не знаете името на продукта, разгледайте менюта с различните категории, за да го намерите. Когато го откриете, натиснете бутона „Добавяне в количката“ и той ще се добави автоматично за поръчка.

При автоматичното добавяне на продукта количката се отваря за кратко време, за да видите, че продуктът е вътре в количката. След това можете да продължите с пазаруването.

След като добавите и последния продукт в количката, пристъпете към финализиране на поръчката чрез кликване върху символа „кошница“ в горната част на страницата до търсачката и натискане на бутона „Поръчка“. Следвайте стъпките, за да завършите поръчката си. Въведете данните си, начина на плащане и доставка и натиснете бутона „Поръчване“. Ще получите имейл, който Ви уведомява, че Вашата поръчка е получена и след това в хода на обработката, че се обработва. След изпращане също ще получите имейл, че пътува към Вас.

По всяко време можете да разглеждате продуктите в количката като стъпите с мишката върху символа „кошница“ в горната част на страницата и натиснете бутона „Преглед на количката“.

За регистрирани потребители (с профил в сайта ни), но и за такива, които пазаруват като „гост“, т.е. без регистрация, е възможно добавянето на продукти в списък „Любими продукти“ чрез натискане върху символа „сърце“ (добави в любими), което се появява в горния десен ъгъл като минете с мишката през снимката на продукта. Този списък с „любими продукти“ можете да извикате като натиснете символа „сърце“ в горната част на сайта до менюто и да ги управлявате – добавяте към количката или премахвате от списъка. Голямо удобство е, защото после можете да видите в един списък всичко, което сте набелязали и да го поръчате директно от този списък чрез натискане на бутон „добави в количката“.

Мога ли да направя регистрация по време на поръчката?

Да, може да направите регистрация преди, по време на или след поръчката.

Какъв е срокът на доставка?

Срокът на доставка зависи от часовия пояс на деня, в който е направена поръчката. Ние изпращаме поръчките си веднага след тяхното получаване. Всички поръчки, направени до 15 ч. се обработват и изпращат същия ден, а поръчките, направени след 15 ч. се обработват и изпращат на следващия ден. За рамките на гр. София това може да означава доставка на следващия ден или деня след него, а за рамките на България, до 3 дни.